Tietoja ja käyttöehdot
Palveluntarjoaja on Enternum Solutions OÜ.
Tästä löydät tärkeää tietoa pelissä olevista maksullisista palveluista.
Pelillä tarkoitamme verkkopeliä Enternum (enternum.net ja enternum.ee).
Pelin johdon valvonnassa eivät ole pankit ja maksujen välittäjät.
Niiden aiheuttamista virheistä pelin johto ei voi ottaa vastuuta.
Pelin johto kantaa vastuun tilauksista, joiden epäonnistumisessa pelillä tai pelin johdolla on todistettava syy.
Yleensä riittävä todiste on tilauksen näkyminen pankin tai maksun välittäjän tiliotteessa.
Kaikkien tilausten voimassaolo päättyy pelimaailman päättyessä (reset).
Siitä ilmoitetaan pelin uutisjärjestelmän kautta vähintään kuukausi etukäteen.
Tilattuja ja käytettyjä pisteitä ei ole mahdollista palauttaa.
Rahaa tai pisteitä ei palauteta silloinkaan, kun siitä saatu hyöty on menettänyt arvonsa.
Se voi sattua esimerkiksi pelissä olleen vian tai pelimaailman päättymisen vuoksi.
Jos haluat perua sopimuksen tai esittää valituksen, niin sen voi kaikista tilauksista tehdä pelimaailman päättymiseen asti.
Valitusten esittämiseksi pelin johdolle löydät yhteystiedot yhteystietot sivulta.
SMS
On tärkeää valita matkapuhelinoperaattorisi oikea maa ja hintataso.
Lähetä vain tekstiviesti ohjeiden mukaisesti. Pisteet ilmestyvät tilillesi sekunneissa.
Viestin lähettämisen jälkeen saat vastausviestin.
Älä poista lähettämääsi viestiä tai vastausta!
Tarvitset molemmat saadaksesi apua myöhemmin.
Tarvitset myös puhelinnumerosi siltä varalta, että jokin meni pieleen.
Jotkut kiistat vaativat lausunnon matkapuhelinoperaattoriltasi.
Jos kohtaat ongelmia, otathan meihin yhteyttä.
Linkki pankkiin
Klikkaa pankkisi logoa ja sinun tarvitsee enää vain vahvistaa lasku.
Tilauksen yhteydessä sinut ohjataan väliaikaisesti pankkiisi.
Maksamisen jälkeen kestää hetken ennen kuin maksu vahvistetaan. Vahvistuksen jälkeen saat pisteet automaattisesti tilillesi.
Jos pisteitä ei näy tililläsi tunnin kuluessa, on todennäköisesti tapahtunut joku virhe, ole hyvä ja ota silloin yhteyttä.
Tilaaminen pankkisiirroilla
Tee yksinkertaisesti tilisiirto pankistasi maksullisten palvelujen sivulla olevien ohjeiden mukaan.
Tilauksen täytön nopeus riippuu siitä, tapahtuiko pankkisiirto pankin sisällä vai eri pankkien välisenä.
Pankin sisäisten maksujen ja pikamaksujen osalta odotusaika on yleensä enintään 10 sekuntia.
Pikamaksuihin ovat kaikki suuremmat pankit liittyneet.
Eri pankkien väliset maksut (ei pikamaksut) vievät työaikana keskimäärin yhden tunnin.
Eri pankkien väliset maksut (ei pikamaksut) eivät toimi työajan ulkopuolisena aikana (lepopäivät, työpäivinä klo 17.00 jälkeen ja ennen klo 09.00).
Esimerkiksi, kun pankkisiirto tehdään perjantai-iltana kello 19.00, tilaus täytetään maanantaiaamuna kello 09.00 ja 10.00 välillä (sillä edellytyksellä, että maanantai on työpäivä).
Kun pisteet tilataan pankkisiirrolla, yleisin virhe on selvityksen kirjoittaminen väärin.
Selvityksen pitää olla tarkasti siinä muodossa, kuin maksullisten palvelujen sivulla on mainittu.
Selvitys koostuu tunnussanasta "enter", sen jälkeen maailman tunnus (1. maailman osalta "1"), pilkku (",") ja lopuksi pisteiden saajan tilin numero.
Esimerkkiselvitys tilattaessa pisteitä 2. maailmaan käyttäjälle, jonka tilin numero on 1: "enter2,1".
Selvityksen alkuun, loppuun tai väliin ei saa lisäksi kirjoittaa välilyöntejä tai muita symboleita.
os selvitys ei ole oikeassa muodossa, palvelu ei toimi automaattisesti.
Ongelmien sattuessa tulisi ottaa yhteyttä pelin johtoon.
Kryptovaluutta
CoinPayments mahdollistaa maksamisen erilaisilla kryptovaluutoilla, esimerkiksi BitCoinilla.
Tilauksen tekemisen yhteydessä käyttäjä suunnataan tilapäisesti palvelusivulta pois, CoinPayments -maksukaavakkeeseen.
Maksun suorittamisen jälkeen kuluu aikaa, kunnes se vahvistetaan. Kun se on valmis, pisteet saapuvat automaattisesti tilillesi.
Jos pisteet eivät ole saapuneet tilillesi tunnin kuluessa, jotain on ilmeisesti mennyt väärin, ole hyvä ja ota yhteyttä.
Korttimaksu
Stripe mahdollistaa erilaisten korttimaksujen suorittamisen, esimerkiksi Visalla ja/tai MasterCardilla.
Tilauksen tekemisen yhteydessä käyttäjä suunnataan tilapäisesti palvelusivulta pois, Stripe-maksukaavakkeeseen.
Maksun suorittamisen jälkeen kuluu aikaa, kunnes se vahvistetaan. Kun se on valmis, pisteet saapuvat automaattisesti tilillesi.
Jos pisteet eivät ole saapuneet tilillesi tunnin kuluessa, jotain on ilmeisesti mennyt väärin, ole hyvä ja ota yhteyttä.